Åbningstider
Bestyrelsen
Bestyrelsen har kontortid 1. og 3. torsdag hver måned fra klokken 17.00 – 18.00.
I kontortiden kan du:
- Leje festlokale
- Få svar på generelle spørgsmål
- Blive opskrevet på venteliste
- Tilmelde dig til fitnesslokalet
Udenfor kontortiden kan du efterlade en skriftlig besked i postkassen, eller sende en mail beskeden/ mailen vil blive håndteret ved næste bestyrelsesmøde/kontortid
Ejendomskontoret
Kontoret har åbent alle hverdage klokken 09.00 – 09.30, dog ikke 1. og 3. torsdag i måneden, hvor der til gengæld er åben fra 17.00 – 18.00
I åbningstiden kan du få
- Parkeringstilladelser
- Vaskebrikker (koster kr. 100.-)
- Nøglebrikker til opgangsdør (koster kr. 100.-)
- Melde om skader på ejendommen eller bare noget som skal ordnes
Udenfor kontortiden kan du efterlade en skriftlig besked i postkassen, eller sende en mail
Kontaktinfo
Bestyrelsen:
info@hyrdevangen.dk
Ejendomskontoret:
kontoret@hyrdevangen.dk
Eller hvis det er en hastesag på telefon
Vicevært: Jan Jaden
mobil: 2556 1882
Gårdmand: Jan Lindblom
mobil: 5386 1882
Kontakt
AB Hyrdevangen
Utterslevvej 17
2400 København NV