Åbningstider

Bestyrelsen

Bestyrelsen har kontortid 1. og 3. torsdag hver måned fra klokken 17.00 – 18.00.

I kontortiden kan du:

  • Leje festlokale
  • Få svar på generelle spørgsmål
  • Blive opskrevet på venteliste
  • Tilmelde dig til fitnesslokalet

Udenfor kontortiden kan du efterlade en skriftlig besked i postkassen, eller sende en mail beskeden/ mailen vil blive håndteret ved næste bestyrelsesmøde/kontortid

 

Ejendomskontoret

Kontoret har åbent alle hverdage klokken 09.00 – 09.30, dog ikke 1. og 3. torsdag i måneden, hvor der til gengæld er åben fra 17.00 – 18.00

I åbningstiden kan du få

  • Parkeringstilladelser
  • Vaskebrikker (koster kr. 100.-)
  • Nøglebrikker til opgangsdør (koster kr. 100.-)
  • Melde om skader på ejendommen eller bare noget som skal ordnes

Udenfor kontortiden kan du efterlade en skriftlig besked i postkassen, eller sende en mail

Kontaktinfo

Bestyrelsen:
info@hyrdevangen.dk

Ejendomskontoret:
kontoret@hyrdevangen.dk

Eller hvis det er en hastesag på telefon

Vicevært: Jan Jaden
mobil: 2556 1882

Gårdmand: Jan Lindblom
mobil: 5386 1882

Kontakt

AB Hyrdevangen
Utterslevvej 17
2400 København NV